0грн
Зробити замовленняСамокат трюковий Tempish BIG BOY
високоякісний компліт для стрітової дисципліни, призначений для використання професійними райдерами. Міцна конструкція і посилений профіль деки в сумі з якісними матеріалами, роблять цей самокат ідеальним для високих навантажень і постійних трюків.
Система компресії HIC встановлена на промислову рульову, підійде для будь-якого райдера, який цінує низьку вагу в трюковому самокаті. Перевагою цієї системи служить співвідношення довговічності при невеликій вазі. На жаль є і недоліки. У кермі є пропил, який сам по собі створює слабке місце в навантажується зв'язці самоката, з цього компліт вимагає використання тільки професійними райдерами.
Міцні спицеві колеса на алюмінієвих дисках діаметром 110 мм - це стандарт для більшості моделей самокатів, які можуть бути встановлені під будь-яку вилку, деку і гальмо. Даний розмір є усередненим варіантом, так як забезпечує маневреність, помірну швидкість і прямий баланс. Жорсткість покриття становить 88А, що дозволяє розвивати велику швидкість, а в силу міцності матеріалу - колеса повільніше зношуються. Крім цього, матеріал має демпфуючі властивості і забезпечує збільшений відскік, що в свою чергу дозволяє проїжджати тріщини і нерівні поверхні з мінімальною віддачею.
Підшипники класу точності ABEC 9 зроблені з вуглецевої сталі. Вона міцна і зносостійка, а завдяки високопрецизійної обробці компонентів, ці показники збільшуються в рази. Також високоточна обробка дозволяє виключити опір тертю, а отже і відсутність вібрацій на високій швидкості. В якості захисту нутрощів підшипників, в них встановлені гумові пильовики, що перешкоджають попаданню всередину бруду і сміття.
Дека і вилка зроблені з високоякісного авіаційного алюмінію. Хоч такий сплав складніше піддається обробці, результат такої деталі вражаючий, саме тому його використовують для формування запчастин під трюкові компліти. Дека має плоске днище і досить широкі лонжерони, ці особливості роблять самокат ідеальним для ковзання по перешкодах, а змінні дропаути лише доповнюють її практичність. Слід зазначити, що вилка виконана з цільної заготовки і оброблена на верстаті з ЧПУ. Такий підхід виключає утворення тріщин після тривалих і постійних навантажень, як це буває в запчастинах зі зварними швами.
Гальмо на задньому колесі зроблений у формі крила. Матеріалом для нього служить пружинна сталь. Це низьколегований сплав з дуже великою межею плинності, що дозволяє Гальму повертатися до вихідної форми незважаючи на значний вигин і скручування.
- Дека, гарнітура, кермо - все відмінно підготовлено для найскладніших Фрістайл трюків в скейт-парку або на вулицях;
- посилений кермо виконаний з Cr-Mo сплаву високої щільності, висота керма-83 см, ширина 58 см, діаметр 31,8 мм;
- Колеса і гріпси готові до найбільшого навантаження для професійних гонщиків;
- надійна hic компресія. Хомут тримає одночасно вилку і кермо. Компресія затискається спеціальним болтом і якорем, встановленим у вилці;
- кермо: матеріал-4130 Cr-Mo сталь, максимальна висота керма-80 см;
- Дека: Матеріал-алюмінієвий сплав AL. 6061, довжина деки-52 см, ширина - 12 см;
- PU колеса 100 мм з алюмінієвою маточиною, жорсткість 88A;
- Підшипники-АВЕС 9;
- ступінь допустимої спортивної завантаження ☆☆☆☆.
Немає відгуків про цей товар.