0грн
Зробити замовлення- Виробник: MONDRAKER
- Модель: 10.24260
- Артикул: 10.24260
- Наявність: Є в наявності
Enduro електровелосипед Mondraker Dune RR
Mondraker Dune RR - це другий ендуро електровелосипед із преміальної серії, призначений для більш серйозних викликів на позашляховій місцевості. Він чудово підходить для складних спусків і активних технічних трас, а вкрай легка карбонова рама підкреслює його легкість і маневреність. Базою велосипеда виступає потужний електричний двигун Bosch Performance SX з акумулятором ємністю 400 ват-годин, завдяки яким ви зможете розвивати швидкість до 25 км на годину. Його головною особливістю після приводу виступає запатентована підвіска Zero Suspension з моноблоковим лінком для жорсткості, що надає велосипеду чудовий контроль на гірській місцевості. Виробляється модель у 4 розмірах: S, M, L і XL, завдяки чому велосипедисти різного зросту зможуть доторкнутися до досконалого велосипеда.
Рама велосипеда зроблена з фірмового карбону "Stealth Air Full Carbon" та оснащена фірмовою підвіскою Zero Suspension System оптимізованою спеціально під електропривід. Підвіска Zero Suspension System унеможливлює пробиття амортизатора і підвищує ефективність педалювання в складних умовах. Сам матеріал дуже легкий, жорсткий і міцний, що надає велосипеду необхідних характеристик для агресивного катання, як-от маневреність і чуйність.
Геометрія рами також була розроблена інженерами компанії. Вона носить назву "Forward Geometry" і являє собою подовжену передню частину і короткий винос для кращого контролю і стійкості на гірських стежках. У цій геометрії беруть участь і колеса, що являють собою конструкцію Mullet Setup, яка передбачає велике 29" колесо спереду і маленьке 27.5" колесо ззаду. Така установка дає змогу добре проходити перешкоди переднім колесом і легко маневрувати заднім. Для збільшеної жорсткості переднього трикутника і для ще більш точного керування спереду передбачено конусний рульовий стакан.
Додаткові конструкційні особливості рами включають розроблений інженерами цілісний моноблочний лінк, що збільшує жорсткість конструкції рами в районі підвіски. Ще більш позитивно позначається встановлення заднього колеса на бустову вісь, що також підвищує жорсткість і стабільність задньої частини велосипеда. Для захисту самої рами на ній передбачено пластикові накладки, які будуть корисними в разі невдалих приземлень. Як завершальний штрих, всі кабелі компонентів проведені всередині труб, а на нижній трубі є місце для фіксації фляготримача.
Вилка Öhlins RXF 38 M.2 з ходом 170 мм, встановлена спереду, призначена для агресивного катання і має регулювання для високої точності індивідуального налаштування під райдера. Вона оснащена картриджем TTX18 Twin Tube, який забезпечує плавне і передбачуване демпфірування. У протилежній нозі вбудовано повітряну камеру Ramp Chamber, що включає налаштування компресії з режимом для педалювання в гору, а також регулювання переднавантаження. Демпфер же має регулювання швидкості відскоку для підбору параметрів під стиль катання і висоту стрибків кожного райдера.
Амортизатор Öhlins TTX Air, встановлений у рамі ззаду, також має високу продуктивність і гнучкість налаштувань. Налаштування амортизатора включають регулювання компресії для високошвидкісного режиму з опцією для підйомів на гору, низькошвидкісну компресію, відскік і регулювання попереднього навантаження повітряної камери.
Привід Bosch Performance Line SX четвертого покоління служить основною рушійною ланкою цього байка. Двигуни цього покоління вирізняються компактністю і легкістю, що не навантажує велосипед. Performance Line SX забезпечує потужне прискорення, плавне керування та стабільну швидкість до 25 км/год, а інтелектуальна система контролю Smart, завдяки різним сенсорам та алгоритмам, підлаштовує потужність електронної системи під умови катання, тим самим зберігаючи заряд батареї без втрати ефективності. Живиться двигун від батареї Bosch Compact Powertube ємністю 400 Ватт-годин. Вона інтегрована в раму велосипеда, проте може витягуватися для заряджання або її правильного зберігання. Двигун і батарея працюють у тандемі, оптимізуючи витрату енергії залежно від умов їзди, чи то підйом у гору, чи то спокійна поїздка рівною дорогою.
Спільно з двигуном, Bosch пропонує інтелектуальну систему управління, яка включає в себе дисплей Bosch Kiox 500, дистанційний пульт управління Bosch Mini Remote і контролер Bosch System Controller. Ці пристрої дозволяють легко керувати режимами роботи двигуна, стежити за рівнем заряду батареї та отримувати дані про поїздку в реальному часі.
Трансмісія на 12 швидкостей являє собою сучасну групу бездротових компонентів, в яких виключені троси і дроти, що знижує не тільки вагу велосипеда, а й додає точності та швидкості перемикання передач.
Складається трансмісія з компонентів Sram AXS, особливістю яких виступає можливість регулювання і відстеження стану через додаток для смартфона. Завдяки застосунку ви зможете не тільки перевіряти стан батареї, а й налаштовувати самі компоненти під свої смаки та призначення. Ви також зможете налаштувати чутливість перемикання передач, перевірку зносу деталей і багато інших індивідуальних параметрів.
Сама трансмісія складається з компонентів Sram GX Eagle AXS. Головною ходовою ланкою виступає касета Sram XS-1275 з широким передавальним діапазоном у 10-52T і передня зірка Sram X-Sync 2 Eagle на 34 зубці, які забезпечують необхідний діапазон для легкого педалювання вгору та підтримання високої швидкості на рівній трасі. Працюють вони в парі із заднім перемикачем Sram GX Eagle AXS, оснащеним запобіжною муфтою, що захищає його від бічних ударів. Для міцності та жорсткості, перемикач має пряме кріплення до рами T-Type без використання сережки.
Керування перемиканням здійснюється манеткою Sram Eagle AXS Pod MMX, яка має високий ступінь захисту від води і пилу за стандартом IP69K, що гарантує її надійну роботу в різних умовах. Завдяки даній манетці перемикання буде максимально точним і швидким, що дасть змогу вам швидко реагувати на різні виклики.
Чотирипоршневі дискові гідравлічні дискові гальма SRAM Code Bronze Stealth забезпечують потужне та передбачуване гальмування навіть у найскладніших умовах. Встановлюються вони в парі з роторами SRAM Centerline діаметром 200 мм, закріплені за стандартом IS на шести болтах. Ротори зроблені таким чином, щоб розподіляти тепло і мінімізувати перегрів під час інтенсивних заїздів, підвищуючи ефективність гальмування.
Гальмівні ручки оснащені технологією SwingLink, яка покращує контроль над гальмуванням, роблячи його більш лінійним і передбачуваним. Регулювання досяжності проводиться без інструментів, завдяки чому ви зможете швидко підлаштувати гальма, якщо умови катання зміняться.
Колеса розроблені для максимальної стійкості та надійності, а зібрані вони на подвійних алюмінієвих ободах e*thirteen Grappler Race, призначених для використання з безкамерними покришками. Спереду встановлено 29-дюймове колесо, а ззаду - 27,5-дюймове, що забезпечує ідеальний баланс між прохідністю і маневреністю.
Покришки Maxxis є ключовим елементом, що забезпечує відмінне зчеплення з поверхнею. Передня покришка Maxxis Assegai виготовлена із суміші 3C MAXX GRIP і має захист DH casing, який підвищує стійкість до проколів і покращує контроль у найскладніших умовах. Задня покришка Maxxis Minion DHR II зроблена з суміші 3C MaxxTerra та оснащена захистом Double Down (DD), що забезпечує максимальну міцність і довговічність, не жертвуючи зчепленням і швидкістю. Ці покришки ідеально доповнюють одна одну, оскільки мають суворе призначення, що ідеально підходить для свого колеса.
Немає відгуків про цей товар.