0грн
Зробити замовлення- Виробник: MONDRAKER
- Модель: 10.24256
- Артикул: 10.24256
- Наявність: Є в наявності
Enduro електровелосипед Mondraker Dune R
Mondraker Dune R - це преміальний ендуро електровелосипед, призначений для агресивного катання по гірській місцевості. Він чудово почувається на тривалих спусках і складних технічних трасах. Базою велосипеда виступає ультралегка карбонова рама, потужний привід Bosch Performance SX, а також вдосконалена система підвіски Zero Suspension для чудового контролю на складних ділянках. Виробляється велосипед у 4 розмірах: S, M, L і XL, завдяки чому велосипедисти різного зросту зможуть доторкнутися до досконалого велосипеда.
Рама велосипеда зроблена з фірмового карбону "Stealth Air Full Carbon" та оснащена фірмовою підвіскою Zero Suspension System оптимізованою спеціально під електропривід. Підвіска Zero Suspension System унеможливлює пробиття амортизатора і підвищує ефективність педалювання в складних умовах. Сам матеріал дуже легкий, жорсткий і міцний, що надає велосипеду необхідних характеристик для агресивного катання, як-от маневреність і чуйність.
Геометрія рами також була розроблена інженерами компанії. Вона носить назву "Forward Geometry" і являє собою подовжену передню частину і короткий винос для кращого контролю і стійкості на гірських стежках. У цій геометрії беруть участь і колеса, що являють собою конструкцію Mullet Setup, яка передбачає велике 29" колесо спереду і маленьке 27.5" колесо ззаду. Така установка дає змогу добре проходити перешкоди переднім колесом і легко маневрувати заднім. Для збільшеної жорсткості переднього трикутника і для ще більш точного керування спереду передбачено конусний рульовий стакан.
Додаткові конструкційні особливості рами включають розроблений інженерами цілісний моноблочний лінк, що збільшує жорсткість конструкції рами в районі підвіски. Ще більш позитивно позначається встановлення заднього колеса на бустову вісь, що також підвищує жорсткість і стабільність задньої частини велосипеда. Для захисту самої рами на ній передбачено пластикові накладки, які будуть корисними в разі невдалих приземлень. Як завершальний штрих, всі кабелі компонентів проведені всередині труб, а на нижній трубі є місце для фіксації фляготримача.
Вилка й амортизатор забезпечують високу продуктивність і контроль на складних трасах. Вилка FOX 38 Float 3P Performance Grip з ходом 170 мм, встановлена спереду, оснащена трьома регулюваннями: мікрорегулювання компресії, регулювання швидкості відскоку і попереднє навантаження повітряної пружини, що забезпечує точне налаштування під індивідуальні потреби райдера. Амортизатор Fox Float X Performance EVOL, встановлений ззаду. Він має два режими компресії (Відкритий і Жорсткий), а також оснащений регулюванням відскоку і попереднього навантаження, що дозволяє точно адаптувати роботу підвіски під різні умови траси.
Привід Bosch Performance Line SX четвертого покоління служить основною рушійною ланкою цього байка. Двигуни цього покоління вирізняються компактністю і легкістю, що не навантажує велосипед. Performance Line SX забезпечує потужне прискорення, плавне керування та стабільну швидкість до 25 км/год, а інтелектуальна система контролю Smart, завдяки різним сенсорам та алгоритмам, підлаштовує потужність електронної системи під умови катання, тим самим зберігаючи заряд батареї без втрати ефективності. Живиться двигун від батареї Bosch Compact Powertube ємністю 400 Ватт-годин. Вона інтегрована в раму велосипеда, проте може витягуватися для заряджання або її правильного зберігання. Двигун і батарея працюють у тандемі, оптимізуючи витрату енергії залежно від умов їзди, чи то підйом у гору, чи то спокійна поїздка рівною дорогою.
Спільно з двигуном, Bosch пропонує інтелектуальну систему управління, яка містить дисплей Bosch Kiox 500, дистанційний пульт управління Bosch Mini Remote і контролер Bosch System Controller. Ці пристрої дають змогу легко керувати режимами роботи двигуна, стежити за рівнем заряду батареї та отримувати дані про поїздку в реальному часі.
Трансмісія на 12 швидкостей зібрана на базі компонентів SRAM GX Eagle, які добре відомі своєю точністю роботи. Вона має сучасний, широкий діапазон передавальних чисел для різних умов катання, від складних підйомів до швидких спусків. Основний привід складається з касети SRAM PG-1230 з діапазоном 11-50T і передньої зірки SRAM X-Sync 2 Eagle на 34 зубці. Ця комбінація забезпечує оптимальний баланс між крутним моментом і швидкістю. Зірка зроблена за технологією narrow-wide, що значно знижує ймовірність спадання ланцюга навіть під час агресивної їзди.
За перемикання передач відповідає задній перемикач SRAM GX Eagle, в конструкції якого застосована технологія Roller Bearing Clutch Type 3. Технологія запобігає биттю ланцюга і забезпечує стабільність перемикань на нерівній місцевості. Додатково, технологія Cage Lock спрощує обслуговування і заміну коліс, оскільки дає змогу фіксувати перемикач у зручному положенні, а система X-Actuation 1:1 гарантує точне і передбачуване перемикання передач.
Чотирипоршнева гальмівна система SRAM DB8 є ефективним рішенням для контролю та безпеки на складних трасах. Вони вкрай потужні та забезпечують стабільне гальмування навіть у найекстремальніших умовах. Гальмівні каліпери комплектуються роторами Centerline діаметром 200 мм, які кріпляться за допомогою шести болтів за стандартом IS. Ці ротори мають більшу площу контакту з колодками та дають змогу рівномірно розподілити тепло по всьому диску, що мінімізує перегрівання та зберігає ефективність гальмування на довгих спусках.
Керування гальмами здійснюється гальмівними ручками SRAM DB8, оснащеними регулюванням досяжності руки без наявності інструментів. Це дає змогу налаштовувати їх під індивідуальні анатомічні особливості рук райдера. Ручки також оснащені втулками на шарнірах, що забезпечує плавне натискання.
Колеса встановлені за схемою "муллет" з переднім колесом 29 дюймів і заднім 27,5 дюймів для оптимальної маневреності та прохідності. Базою коліс виступають міцні подвійні обода e*thirteen Grappler Core з легкого алюмінію. У них заспицьовані втулки e*thirteen з потрійним ущільненням, які ідеально захищені від зовнішніх погодних факторів і обертаються бездоганно. Взуті колеса в покришки Maxxis Assegai спереду і в Maxxis Minion DHR II ззаду. Вони забезпечують відмінне зчеплення і захист навіть у складних умовах. Варто зазначити, що вілсет готовий до безкамерного використання, що надає потенціал для меншої залежності коліс від проколів.
Немає відгуків про цей товар.